On je sveprisutan, uvek nas sluša

Napisala: Niti Šori

617303_162888840523876_523404963_o

I
Pre 10 godina, pisala sam Učitelju da se ne osećam dobro. Dijagnostikovana mi je depresija i pila sam lekove protiv depresije. Ali nije mi bilo loše jedno izvesno vreme. Međutim pre par dana prestala sam da pričam sa ljudima, prestala sam da odgovaram na telefonske pozive, nisam imala nimalo energije čak ni da skuvam ručak. Jedva sam se nosila sa minimumom kućnih poslova i najgore od svega bilo je to da sam stekla naviku da samo ležim savršeno mirna u svom krevetu u savršenoj tišini po celi dan. Onda sam sve ovo napisala i poslala Učitelju. On je pročitao pismo, ali nije odgovorio na njega. Osećala sam se još utučenije i depresivnije jer mi on ne pomaže. Ali već sledećeg dana, kada sam se probudila osetila sam se punom energije. Počela sam da obavljam sve kućne poslove, javljala sam se na telefon, slušala sam devocione pesme (bađane), osećala sam neku energiju u sebi i osetila sam se tako prijatno i srećno sve vreme. Ovo se sve događalo zahvaljujući milosti mog voljenog Učitelja. On nije rekao ništa ali je sve uradio. Nije bilo promene u mojoj terapiji lekovima, ali iznenada u jednom danu sva moja depresija je otklonjena.

Svi u mojoj porodici su srećni i zahvalni na Učiteljevoj milosti. Učitelju ja ti nikako ne mogu dovoljno zahvaliti za tvoju milost nadamnom. Hvala ti, hvala ti! Jai ho Gurudev, aapki sada hi jai ho! Shrastang pranams (poklanjam se bićem i dušom) pred tvoja lotosova stopala!!!

Imam čvrstu i jaku veru u Učitelja. On NIKADA nikoga nije izneverio i uvek osećajte njegovo prisustvo pored sebe. On je PARA BRAHMA (onaj koji je dosegao krajnji cilj – prim prev), On je svugde….

II
…. Pranam Gurudev (pozdrav učitelju), ovo mi se dogodilo 26. februara. Ujutru kada sam krenula da otvorim svoj fejsbuk nalog, misao mi je prošla umom, imala sam snažnu želju da vidim lepu Učiteljevu sliku na fejsbuku.

Čim sam otvorila svoj nalog, prvo što sam videla bila je slika Učitelja u krupnom planu kako se prijatno smeši obučen u narandžastu kurta, to je tradicionalna Indijska muška košulja poput tunike. Nisam mogla da poverujem svojim očima, osetila sam se toliko srećnom kao da sam ga srela licem u lice. Bila sam oduševljena i uzbuđena. To nije mogla da bude slučajnost. Učitelj je UVEK UZ NAS!!! U svom uzbuđenju, napisala sam to Učitelju. Dok sam ovo pisala, On se odjavio sa svog telefona i nije se vratio sve do 11 sati. Tako da nije video moju poruku. Nastavila sam da proveravam svoj nalog uveče za slučaj da se vrati i pročita moju poruku. On se vratio, ali je nije pročitao. Pomislila sam da je moja poruka postala stara i da su se novije poruke toliko nagomilale preko nje da nije stigao ni da vidi da sam je poslala. Promišljajući o ovome pošla sam do svog Mandira (mandir – svetilište unutar indijskog doma posebno dizajnirano za susret ljudi I bogova) da ponudim hranu Bogu…

Čim sam ponudila hranu za Učitelja osetila sam njegovo prisustvo, osetila sam njegovo blagosiljanje, On se momentalno povezao sa mnom i obasuo me svojom milošću. Bila sam presrećna i pomislila sam da je sigurno pročitao moju poruku i da je ovo njegov način da mi odgovori na poruku i da mi poručuje da je on uvek sa mnom.

Kada sam se vratila za računar videla sam da On još uvek nije pročitao moju poruku. Bila sam iznenađena što IAKO NIJE PROČITAO MOJU PORUKU ZNAO JE O ČEMU SAM MU PISALA. Uprkos tome što nije otvorio moju poruku ON JE ZNAO DA SAM MU PISALA TOG DANA I BLAGOSLOVIO ME JE SVOJOM MILOŠĆU BEZ UPOTREBE REČI!!!! On je sveprisutan, njemu nisu potrebne naše pisane poruke da bi komunicirali sa Njim. UVEK SLUŠA, UVEK JE SA NAMA, BLAGOSILJA NAS SVOJOM MILOŠĆU!! Svi Učiteljevi poklonici su istinski veoma srećni. Kao što je Baba davao iskustva Svoje sveprisutnosti Njegovim poklonicima, i nastavlja da ih daruje i danas, ista ili slična iskustva mi dobijamo od našeg Učitelja!! Hvala ti, hvala ti Učitelju što sve nas blagosiljaš izvan granica spoznaje…!!! Shrastang pranams pred tvoja lotosova stopala.

Baba je tako stvaran, Učitelj je tako stvaran… jednostavno zatvorite svoje oči i molite im se i oni su momentalno tu uz vas. Njihova MILOST i SAMILOST su izvan granica merljivog!!! Jako sam zahvalna Babi i Učitelju jer me obasipaju svojim blagoslovima svakoga dana bezbroj puta i na bezbroj načina!!! Toliko sam blagoslovljena što sam u mogućnosti da budem u Babinom i Učiteljevom okrilju. U stvari njih dvojica su jedno samo u različitim telima, kako mi to vidimo.

Nema razlike između njih. Učitelj mi je jednom prilikom rekao, “Moli se Babi i tvoja molitva će stići tvom Učitelju, ili se pak moli svom Učitelju i tvoja molitva će stići Babi” Jai ho aapke sada hi jai ho… neizmerno bezgranično HVALA ZA TVOJU MILOST!!!


Prevod: Dragan Vučenović

Lektura: Ivana Miljak
Uređivanje: Biljana Vozarević

Originalni tekst je ovde.

Leave a comment