Od nečeg se mora početi

Autor: Dejan Jovanović

FB_IMG_1524599563235

Svaki početak je težak.
Mnogo stvari bismo hteli da uradimo, a ne znamo odakle da počnemo.

Za mene je Mohanđi prvenstveno značio to. On je bio inicijalna kapisla koja je upalila vatru u meni. Vatru pobune. U samom početku, On je izgledao kao mala iskrica, beznačajna, previše suptilna za moje oči tada da bih video nešto veće. Ali, to je bilo dovoljno. Usledila je eksplozija, veliki prasak. Sveti plamen je bio upaljen. On je u meni upalio belu vatru pobune i usledila je samo lančana reakcija, koja još uvek traje.

Sada je On sve za mene. Početak i kraj svega, nulta tačka, mesto gde nema nikakvih pitanja, sve ono što mi je potrebno.

I, ako me pitate šta je Mohanđi uradio za mene, teško je nabrojati jer apsolutno sve dobro što mi se dešava u svakom segmentu života je zahvaljujući Njemu.
On je ja i ja sam On.
On je Šiva koji me sagoreva, iza njega ostaje samo prah, i nezadrživo me vodi ka potpunom Jedinstvu.

Dejan Jovanović

Lektorisala: Dejana Vojnović
Uredila: Staša Mišić

Svoja iskustva sa Mohanđijem možete poslati na: iskustva@mohanji.org

Izjava o isključenju od odgovornosti:

Gledišta, mišljenja i stavovi iskazani od strane autora i onih koji pišu komentare na ovim blogovima pripadaju isključivo njima, i ne reflektuju nužno gledišta, mišljenja ili stavove Mohanđija, Mohanđi Fondacije, njenih članova, zaposlenih ili bilo kog pojedinca ili lica koji je u vezi sa Mohanđijem, Mohanđi Fondacijom ili bilo kojom Mohanđi organizacijom. Ne možemo stajati iza tačnosti, potpunosti, blagovremenosti, prikladnosti ili valjanosti bilo koje informacije koju je predstavio individualni autor ili komentator na našem blogu, i ne snosimo odgovornost za bilo kakve greške, propuste ili zakašnjenja ove informacije ili bilo kakve gubitke, povrede ili štete nastale njenom objavom ili upotrebom, prema autoru ili bilo kojoj drugoj strani.

Zadržavamo pravo da obrišemo, korigujemo ili na bilo koji način izmenimo tekstove ili komentare na blogu,ukoliko isti kontrolišemo, ako po svom ličnom saznanju, smatramo da su nejasni, uvredljivi, pogrdni, preteći, u sukobu sa zaštitnim propisanim pravilima, autorskim pravima ili drugim zakonima, ukoliko su izričito komercijalne prirode, ili na drugi način neprihvatljivi.

Leave a comment